День гідності та свободи

Завжди ціную те, що маю –

Від села до широкого краю.

Ціную життя в цій країні,

Доступній не кожній людині.

Нам не обирати, де народитись,

Якщо ж в Україні – треба гордитись.

Добро починається з тебе

Районний конкурс «Добро починається з тебе» до Всесвітнього дня доброти. Номінація фотоколаж «Стрічка доброти».

Стехальська Анна, 6-Б

Національно-патріотичне виховання

Наказом МОН України від 06.06.2022 №527 затверджено Заходи щодо
реалізації Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти
України до 2025 року.
Ресурс доступу:
https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-deyaki-pitannya-nacionalno-patriotichnogovihovannya-v-zakladah-osviti-ukrayini-ta-viznannya-takim-sho-vtrativ-chinnistnakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-ukrayini-vid-16062015-641
Серед основних складових національно-патріотичного виховання в
Концепції виокремлені громадянсько-патріотичне, духовно-моральне,
військово-патріотичне та екологічне виховання.
Метою національно-патріотичного вихованим визначено становлення
самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа,
готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, до
успадкування духовних і культурних надбань українського народу,
досягнення високої культури взаємин, формування активної громадянської
позиції, утвердження національної ідентичності громадян па основі духовноморальних цінностей Українського народу, національної самобутності.
Успішність національно-патріотичного виховання значно
підвищиться, якщо ми навчимося протидіяти маніпулятивним впливам. Ми
живемо в умовах потужної інформаційної боротьби. Щодня, щогодини та
щохвилини на нас впливає величезна кількість різноманітної інформації –
тривожної, шкідливої, маніпулятивної, обнадійливої тощо. Кількість
повідомлень, яку ми «перетравлюємо», незрівнянна ні з чим та зростає щодня.
Наше завдання – критично сприймати будь-яку інформацію, що надходить.
Пам’ятати, що ми є суб’єктами нашого життя, а не об’єктами впливів зовні. І
здатні усвідомлено приймати рішення. Більше того – маємо навчати цього
наших дітей.У часи невизначеності, відсутності усталених рішень, які всі ми
зараз переживаємо, особливого значення для виживання людини, суспільства,
держави набуває критичне мислення. Такий тип мислення потрібен для
вирішення неординарних практичних завдань. Тож сучасній людині важливо
вміти розрізняти маніпуляції, усвідомлювати їхні наслідки, ефективно
протистояти їм.
Центр протидії дезінформації при РНБО України:
https://cpd.gov.ua/category/events/
Все про медіаосвіту й багато корисних ресурсів для педагогів:
https://www.aup.com.ua/
http://medialiteracy.org.ua/
Перешкоджайте проявам расизму, шовінізму, приниженню гідності
іншомовних людей і підкреслюйте словом і ділом моральний наратив
демократії, толерантності, прав людини та верховенства права, територіальної
цілісності та єдності народів України.

Профілактика шкідливих звичок та девіантної поведінки

Запобігання вживання дітьми та учнівською молоддю наркотичних та
психотропних речовин повинно займати належне місце в організації
виховного процесу закладу освіти.
Особливу тривогу викликає те, що порушується стаття 54 Закону
України “Про освіту” у частині недостатньої діяльності педагогічних та
науково-педагогічних працівників закладів освіти щодо запобігання
вживанню здобувачами освіти алкогольних напоїв, наркотичних засобів та
тютюнових виробів.
Просимо в межах компетенції:
впроваджувати апробовані передовою міжнародною та вітчизняною
практикою профілактичних стратегій формування життєвих навичок,
розроблення нових і удосконалення чинних програм та методик розв’язання
наркотичних і алкогольних проблем згідно з вимогами МОН до наукових,
науково-методичних та освітніх видань;
забезпечувати підтримку розвитку системи позашкільної освіти;
формувати в дітей, учнівської та студентської молоді життєвих
навичок, уміння протистояти ризикам і загрозам, пов’язаним з наркотиками;
здійснювати комплекс профілактичних заходів, спрямованих на
підвищення психолого-педагогічної компетентності батьків, формування у
них свідомого відповідального ставлення до виконання обов’язків, пов’язаних
з утриманням, вихованням та освітою дітей;
впроваджувати в програми підготовки та перепідготовки педагогічних
працівників сучасні методики профілактичної роботи з подолання негативних
проявів серед дітей, учнівської та студентської молоді;
створювати методики раннього виявлення дітей, які належать до груп
ризику через їх незахищеність та інші чинники, що можуть призвести до
початку вживання наркотиків (діти, батьки яких перебувають у трудовій
еміграції за кордоном; діти із сімей з проблемами залежності; діти, що
отримали психологічні травми внаслідок жорстокого поводження або
сексуального насильства, безпритульні), сприяння захисту їх прав та
недопущення соціального відторгнення тощо.
При цьому інформуємо, що постановою Кабінету Міністрів України від
10 липня 2019 року № 689 затверджено Порядок проведення моніторингу
наркотичної та алкогольної ситуації в Україні.
Режим доступу:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/689-2019-%D0%BF#Text
Звертаємося до департаментів (управлінь) освіти і науки обласних та
Київської міської державної адміністрації організувати виконання та надати в
межах компетенції Міністерству освіти і науки моніторингові показники, які
містять інформацію про проведені у 2022/2023 навчальному році
профілактичні заходи, спрямовані на зниження рівня вживання психотропних
речовин, за формою згідно з додатком 7 зазначеної Постанови.
Інформацію надсилати на електронну адресу psyche-logos@ukr.net до
01 квітня 2023 року.
Міністерство освіти і науки зосереджує увагу на виконанні органами та
закладами освіти в межах компетенції Плану заходів з реалізації Національної
стратегії реформування системи юстиції щодо дітей на період до 2023 року,
затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 листопада
2019 р. № 1335-р.Ресурс доступу за посиланням:
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-planu-zahodiv-z-a1335r
Ситуація щодо кримінальних правопорушень у дитячому середовищі
спонукає до проведення чіткої взаємодії всіх зацікавлених органів та служб на
місцевому рівні
Враховуючи викладене, Міністерство вважає, що профілактика
кримінальних правопорушень спонукає до формування правової культури
учнів, виявлення та усунення причин і умов, що сприяють учиненню дітьми
злочинів, подолання девіантної поведінки.
Рекомендуємо:
проаналізувати стан справ та посилити індивідуальну корекційну
роботу з дітьми, які вже скоювали кримінальні правопорушення, та дітьми, які
мають ознаки агресивної поведінки;
провести інформаційно-просвітницьку роботу з батьками та законними
представниками дітей, схильних до протиправної поведінки, сприяти в
організації позакласної зайнятості цієї категорії дітей тощо.

Сприяння розвитку учнівського самоврядування

Міністерство освіти і науки зосереджує увагу на питаннях щодо
активізації суспільно-значущої діяльності та розвитку учнівського
самоврядування в закладах освіти.
Відповідно до статей 28 та 70 Закону України «Про освіту» в закладах
освіти функціонують органи учнівського самоврядування, діяльність яких
спрямована на створення сприятливих умов повноцінного становлення
особистості, її успішної інтеграції у суспільне життя, залучення до участі дітей
у державно-громадському управлінні закладом на принципах прозорості і
відкритості.
Рекомендуємо формувати пріоритети та стратегічні напрямки у роботі
з дітьми та учнівською молоддю, підтримувати соціально-активні програми,
ініціативи та проєкти органів учнівського самоврядування; удосконалювати
механізми урахування думки дитини під час вирішення питань, що стосуються
її життя; забезпечувати ефективну взаємодію між громадськими організаціями
та органами державної влади, органами місцевого самоврядування.

Сімейне виховання

Регулювання батьківської відповідальності за виховання є актуальним
в сучасних умовах і ці питання унормовані в таких нормативно-правових актах
України щодо прав, обов’язків та відповідальності батьків за виховання
дітей:

Закон України «Про освіту», стаття 55. Права та обов’язки батьків
здобувачів освіти;
Закон України «Про охорону дитинства», стаття 12. Права, обов’язки
та відповідальність батьків за виховання та розвиток дитини;
Цивільний кодекс України, стаття 1179. Відшкодування шкоди,
завданої неповнолітньою особою;
Кодекс України про адміністративні правопорушення, стаття 184.
Невиконання батьками або особами, що їх замінюють, обов’язків щодо
виховання дітей;
Кримінальний кодекс України, стаття 166. Злісне невиконання
обов’язків по догляду за дитиною або за особою, щодо якої встановлена опіка
чи піклування;
Сімейний кодекс України, стаття 164. Підстави позбавлення
батьківських прав, тощо.


Радимо використовувати під час організації виховної роботи з
учасниками освітнього процесу матеріали, надіслані Міністерством
освіти і науки України у 2022 році, зокрема:

1. «Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в
2022/2023 навчальному році»
від 02.08.2022 р. №18794-22
Ресурс доступу:
https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-diyalnosti-psihologichnoyi-sluzhbi-usistemi-osviti-v-20222023-navchalnomu-roci
2. «Щодо запобігання та протидії сексуальному насильству,
пов’язаному зі збройною агресією російської федерації на території
України»
від 22.06.2022 р. № 1/6885-22
Ресурс доступу:
https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-zapobigannya-ta-protidiyi-seksualnomunasilstvu-povyazanomu-zi-zbrojnoyu-agresiyeyu-rosijskoyi-federaciyi-nateritoriyi-ukrayini
3. «Про Рекомендації щодо усунення ризиків торгівлі людьми у
зв’язку з війною в Україні та гуманітарною кризою»
від 14.06.2022 р.
№ 1/6355-22
Ресурс доступу:
https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-rekomendaciyi-shodo-usunennya-rizikivtorgivli-lyudmi-u-zvyazku-z-vijnoyu-v-ukrayini-ta-gumanitarnoyu-krizoyu

4. “Про деякі питання національно-патріотичного виховання в
закладах освіти України”
від 10.06.2022р. № 1/6267-22
Ресурс доступу:
https://imzo.gov.ua/2022/06/13/lyst-mon-vid-10-06-2022-1-6267-22-prodeiaki-pytannia-natsional-no-patriotychnoho-vykhovannia-v-zakladakh-osvityukrainy/

5. «Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах
воєнного стану в Україні»
від 30.05.2022 № 1/5735-22
Ресурс доступу:
https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zapobigannya-ta-protidiyu-domashnomunasilstvu-v-umovah-voyennogo-stanu-v-ukrayini

6. «Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в
умовах воєнного стану в Україні»
від 1305.2022 р. № 1/5119-22
Ресурс доступу:
https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zdijsnennya-preventivnih-zahodiv-seredditej-ta-molodi-v-umovah-voyennogo-stanu-v-ukrayini

7. «Про забезпечення психологічного супроводу учасників
освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»
від 29.03.2022 р.
№ 1/3737-22
Ресурс доступу:
https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zabezpechennya-psihologichnogosuprovodu-uchasnikiv-osvitnogo-procesu-v-umovah-voyennogo-stanu-v-ukrayini

8. «Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії »
від 25.03.2022 р. № 1/3663-22
Ресурс доступу:
https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-zapobigannya-torgivli-lyudmi-vumovah-voyennoyi-agresiyi

Принагідно зауважуємо, що відповідно до Закону України «Про
освіту» заклади освіти наділені автономією, що полягає в їх самостійності,
незалежності та відповідальності у прийнятті рішень щодо академічних
(освітніх), організаційних, фінансових, кадрових та інших питань діяльності,
що провадиться в порядку та межах, визначених законом.
Згідно з частиною четвертою статті 38 Закону України «Про повну
загальну середню освіту» організація освітнього процесу та діяльності закладу
загальної середньої освіти належать до повноважень його керівника.


План  виховних заходів у період зимових канікул (онлайн)

28.12.2021  Інструктаж для учнів з техніки безпеки на зимових канікулах. “Безпечні зимові канікули”

29.12.2021  “Онлайн – бібліотека аудіокниг українською мовою”

sluhay.com.ua

30.12.2021  “Ігри вдома. 55 цікавих ідей для розваг”

Ігри вдома. 55 цікавих ідей для розваг

31.12.2021  Перегляд відео “Як зустрічають Новий рік в різних країнах світу”

04.01.2022  ”11 фільмів, які варто подивитися з дітьми”

05.01.2022  Психологічні тести онлайн

06.01.2022  Віртуальна мандрівка музеями України


Учні школи приєднались до тиждня здорового харчування і поділились фотографіями своїх корисних сніданків

Найбільш шкідлива їжа

Тарілка здорового харчування

Облаштування зони комфорту та відпочинку дітей

Ура! Ура! Ура! Гарна новина!

Наша школа прийняла участь у програмі “100 добрих справ” від ПАТ ” АМКР” “Облаштування зони комфорту та відпочинку дітей”. Реалізація почалася… Далі буде…

Козаки – лицарі духу

“Козаки – лицарі духу”. Під таким гаслом пройшов сьогоднішній день у КЗШ#115. Вітаю всіх чоловіків і жінок — захисників та захисниць України. Поки є герої, що захищають мирне майбутнє наших дітей від ворога, ми обов’язково переможемо. Молимось за вас, воїни України!

Участь у Всеукраїнському онлайн-уроці профорієнтації

Участь у Всеукраїнському онлайн-уроці профорієнтації
У вівторок, 12 жовтня 2021 року вперше пройшов Всеукраїнський онлайн-урок профорієнтації для учнів 7-11 класів в рамках реалізації проєкту з профорієнтації та побудові кар’єри «Обери професію своєї мрії».

Міжнародний урок доброти

Участь КЗШ #115 у «ІІ Міжнародному уроці доброти».

Подорож до Одеси

За її неймовірну та унікальну красу Одесу часто називають «Перлиною Чорного моря» або «Південною Пальмірою». Незабутня триденна подорож з морем яскравих вражень і просто Морем! Вивчаємо Україну разом з КЗШ#115.

Прогулянка вулицями чарівного Харкова

09.10.21 9-Б клас вирушив на екскурсію до м. Харків, учні мали змогу насолодитися пішохідною оглядовою прогулянкою, відвідати парк Горького, потрапити на БАЛ ХРИЗАНТЕМ у екопарку Фельдмана та сад Шевченка. Чудові спогади складають людське життя так, як квіти складаються у букет.

Всеукраїнський тиждень з протидії булігну

У КЗШ №115 було проведено:

  • Тренінги: під час Всеукраїнського тижня з протидії булінгу, з 27вересня по 1 жовтня, головним територіальним управлінням юстиції у Інгулецькому районі проведено тематичні тренінги #СтопБулінг для учнів 2-4класів.
    На уроці представниця  юстиції пояснила дітям, які є види булінгу, його ознаки та продемонструвала відеоролики, в яких розповідається про шкільний булінг. Діти із задоволенням зіграли у гру «Це – булінг?», у ході якої відрізняли дружні піддражнювання від булінгу та вирішували завдання, піднімаючи червоні картки – на відповідь «булінг» та жовті – «не булінг». (244 здобувачів освітнього процесу).
  • Онлайн-класні години: класні керівники 5-8 класів провели на тему “Попередження насильства та булінгу в школі”  (494 учні).
  • Між класними керівниками та учнями 9-11 класів відбувся онлайн- перегляд та обговорення відеороликів «Як Нік Вуйчич боровся з булінгом у своєму житті» та «З яких слів потрібно почати діалог під час булінгу в школі» (160 учасників процесу).

Результати акції «Монетки дітям»

Завдяки акції #МОНЕТКИДІТЯМ у КЗШ#115 було зібрано та перераховано 297 грн. на рахунок благодійного фонду “Таблеточки”.

Дякуємо усім, хто долучився до збору коштів.

Здоров’я без сорому

Проведення традиційного осіннього ярмарку

Благодійна акція “Монетки дітям”

У здоровому тілі – здоровий дух!

Виховна година до 30-ти річчя незалежності України.

Першого вересня у кожному класі відбулась виховна година, спрямована на патріотичне виховання учнів.

У 2-4 класах проводили квест-гру “Рідний край наш – Україна” або “Сім кольорів щастя”

А у 5 – 11 класах були такі теми виховної години: “Синьо-жовтий прапор-символ незалежної України” або “30 років відновлення незалежності України”

Вітаємо з початком нового навчального року! На урочистій лінійці школярів привітала адміністрація школи та випускники.

Традиційна нарада перед новим навчальним роком

30 серпня відбулась традиційна нарада. Під час приємного спілкування з колегами обговорили підготовку до нового навчального року.

З Днем Незалежності, Україно!

Робота дозвіллєвого майданчика у 2021 навчальному році

Свято Букваря

Свято “Прощавай букварик” відбулося 31 травня на базі п’ятої дитячої бібліотеки. Провели класні керівники 1-х класів, Торжевська Інна Вікторівна та Бондарук Олена Анатоліївна. Учні отримали багато позитивних емоцій, подарунки та грамоти.

День захисту дітей

Для святкування Дня захисту дітей учні 1-Б та 1-А класів відправились на майстер-клас з виготовлення мила і бельгійських вафель з морозивом. Після чого зустрілись з Міккі та Міні Маусами. Діти прийшли додому щасливі та принесли сувеніри.

Клуб “Веселі математики”

У 2-Б класу відбулося цікаве заняття клубу “Веселі математики”. Діти дивились мультик дуже уважно та давали правильні відповіді на запитання.

Подорож до країни казок

Під час навчальної екскурсії учні 2-Б класу поринули у чудовий світ казок, зарядились позитивом та спробували себе у ролі улюблених персонажей з книжок.

Бельгійські вафлі

Кожен мріє скуштувати смачненькі справжні бельгійські вафлі. Та 5-А клас вже вміє їх готувати! На чудовому майстер-класі учні власноруч виготовили смачні вафлі з морозивом. Захід був неймовірно дружім та веселим!

Великі друзі

Активний 2-Б клас не витрачає час дарма і заводить собі нових друзів. Тому вони подорожували на кінне ранчо “Софія”. Школярі дазнались багато цікавого про догляд за конями та спробували подорожувати верхи.